Hiburan

BLACKPINK - HOW YOU LIKE THAT DANCE COVER BY PINK PANDA FROM INDONESIA

#BLACKPINK #블랙핑크 #HowYouLikeThat #HYLT_Dancecovercontest
#20200706_20200720 #YG

THE WAIT IS OVER! Pink Panda is back with a new dance cover video, Blackpink - ‘How You Like That’. We want to thank all of you for the excitement in the past few days, also the endless support and love for Pink Panda.
As a blink, we’re really proud to present this dance cover video. We’re joining Blackpink’s How You Like That Dance Cover Contest. Please wish us luck! Hope you guys enjoy this video and don’t forget to like, comment, share, and subscribe.
We want to thank all the sponsors, crew, dancers, and venues that made this project happened.
==========
Members :
Asyifa as Lisa
a.ci.pa
Natya as Rose
natyashina
Vina as Jisoo
devinaalmira
Vellania as Jennie
vellaaania
Videographer :
Satria ( looksatria )
Camerawork ( camerawork.pro )
Photographer :
Ztworks ( ztworks )
Zt ( zt.justzt )
Nana ( nananatasia )
Editor :
Satria ( looksatria )
Rendy ( rendypritz )
Natya ( natyashina )
Rani ( ranidjanisy )
Crew :
Rendy ( rendypritz )
Rani ( ranidjanisy )
Raka ( raka.kirana )
Deris ( drrstya )
Amel ( rpnmel )
Naufal ( naufalfebriansyah)
Wahyu ( _wahyudi19)
Makeup Artist :
bmt.academy
Vonny ( vonnyhwang)
Pufa ( puff88_)
Nathasa ( nathasaagnes)
Skincare & Makeup: peripera.id and naturepublic.id
Where to get the products?
Shope: Nature Republic Official
Tokopedia: Nature Republic Official
Peripera :
Shoppe: Peripera Official Shop
Tokopedia : Peripera Official
Wardrobe :
Costume ( Syplh Crew )
sylph_crew
Shoes ( Irv Shoes )
irvshoes
Venue :
Ancol ( ancoltamanimpian )
Jakarta Aquarium ( jakartaaquarium )
Lembang Wonderland ( lembangwonderland )
MidEast ( mideast.shisha)
Media Partner :
@officialkvibes ( officialkvibes)
@fyi.korea ( fyi.korea)
@zonakorea ( zonakorea)
@nando_natnat ( nando_natnat)
Our Official Instagram :
INVASION DC ( invasion__dc)
CONTACT PERSON
Instagram : @Invasion__DC ( invasion__dc)
E-mail : Chandra_fx92@yahoo.com
WA: +628 5215263891

Komentar 

  1. INVASION DC

    INVASION DC

    23 hari yang lalu

    Guys please don't spam comment, ex: "TRENDING" , as it might cause the view count to be stuck. Thank you for your understanding 😁

    • V N F OFFICIAL

      V N F OFFICIAL

      10 hari yang lalu

      Siapa yang setuju mereka dance challenge how you like that 2x faster karna udah pernah trending 🥰

    • DeozProject

      DeozProject

      13 hari yang lalu

      Absen.. Yang Dr indonesia.. Please like..

    • Rhosita Gaming

      Rhosita Gaming

      14 hari yang lalu

      Wowwwwww😍.Tiduran sambil nonton ini,Sambil ngemil.Lengkap sudah😍🥰

    • Doro Menir

      Doro Menir

      14 hari yang lalu

      Lagi tunggu video covernya DEKSORKRAO dari Thailand untuk lagu How You like that setelah tahu video cover Pink Panda sudah viral. Kangen lihat kelucuan polos anak anak itu.

    • MinJuu Is goddess

      MinJuu Is goddess

      20 hari yang lalu

      Nope that's just your imagination there's no thing called certain words or emoji can cause the view stuck,the view is stuck just BECAUSE ID-state validating the view that's why it takes times

  2. Diva Sahadewi

    Diva Sahadewi

    4 menit yang lalu

    aaaa lupss

  3. athfah bebeh

    athfah bebeh

    Jam Yang lalu

    Yang jadi shifa mirip banget sama lisa tanda tangan kak pink panda semuanya 💛

  4. athfah bebeh

    athfah bebeh

    Jam Yang lalu

    Pink panda terbaik yay semangat terus kak

  5. Im kikita

    Im kikita

    Jam Yang lalu

    I went crosseyed cuz of lisa 🤣🤣 she came for meeee

  6. Rubby Kayla

    Rubby Kayla

    2 jam yang lalu

    Kok video nya gak sama kaya blackpink ya🙏🙏

  7. Paini Sudarti

    Paini Sudarti

    2 jam yang lalu

    Sayangnya, ga menang dance cover blackpink, liat aja di instagram blackpink official, yang menang Mikayla Channel sebagai peringkat ke 5, Mungkin belum rezki yah Strongg....😁😘😘🥰

  8. saza adek

    saza adek

    3 jam yang lalu

    Lisa is the most fav😭❤️

  9. Siti Aisyah

    Siti Aisyah

    5 jam yang lalu

    Jisoo sama Lisa jelek klo rose sama Jennie yg di pink panda

    • Vanya Maharany

      Vanya Maharany

      2 jam yang lalu

      Emang lo cantik? Sadar diri coba ngaca tuh muka

  10. Liny CliftonB

    Liny CliftonB

    5 jam yang lalu

    Berkali kali nonton. Cover in yg lebi bgs dr yg lain cover indo. Pink panda kliatan niatnya

  11. Luck

    Luck

    5 jam yang lalu

    yg jd lisa keren parah

  12. Calista R.Adinda

    Calista R.Adinda

    6 jam yang lalu

    Itu yg jadi jennie cocok nya jadi rose soalnya wajah sama Yg setuju like

  13. Anita DP

    Anita DP

    6 jam yang lalu

    Ini keren bgt sih

  14. 우헬로

    우헬로

    6 jam yang lalu

    You erase everything except what you want to hear. Blackpink isn't as ugly as you are.

    • someone smh

      someone smh

      50 menit yang lalu

      man stop hating

  15. 우헬로

    우헬로

    6 jam yang lalu

    Blackpink isn't as ugly as you are.

  16. 우헬로

    우헬로

    6 jam yang lalu

    You erase everything except what you want to hear. Blackpink isn't as ugly as you are.

  17. 우헬로

    우헬로

    6 jam yang lalu

    You erase everything except what you want to hear. Blackpink isn't as ugly as you are.

  18. 우헬로

    우헬로

    6 jam yang lalu

    You erase everything except what you want to hear. Blackpink isn't as ugly as you are.

  19. 우헬로

    우헬로

    6 jam yang lalu

    Blackpink isn't as ugly as you are.

  20. 우헬로

    우헬로

    6 jam yang lalu

    Blackpink isn't as ugly as you are.

  21. 우헬로

    우헬로

    6 jam yang lalu

    You erase everything except what you want to hear. Blackpink isn't as ugly as you are.

  22. vrily jung

    vrily jung

    8 jam yang lalu

    Keren paling the best

  23. Ayushita Dwi ap

    Ayushita Dwi ap

    8 jam yang lalu

    Ka devinaa i lovyuu😭😍❤️❤️❤️❤️

  24. killa fatimah

    killa fatimah

    9 jam yang lalu

    Keren bgt

  25. 飯田紀香

    飯田紀香

    9 jam yang lalu

    Dance skills, fashion, facial expression... all are amazing

  26. Hanum Athalya Azka

    Hanum Athalya Azka

    12 jam yang lalu

    Kak Vina baju nya bagus banget waktu yg kebaya 🥺💖💖💖💖💖banyak hati deh buat Ki Vina 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖k Vina sarangheee 💖

  27. Syifa Zha Kana

    Syifa Zha Kana

    16 jam yang lalu

    Does anybody here is Indonesian, and using English?

  28. Riyanti Zaenudin

    Riyanti Zaenudin

    16 jam yang lalu

    Satu kata " banggaaaaa 😍😍😍😍😍"

  29. Selenia geovani

    Selenia geovani

    16 jam yang lalu

    Seriuss!!!! gue kira B aja videonya ternyata A+++++buat step by step id JANGAN LUPA SUBCRIBE channelnya ya guys KEEP STRONG STEP BY STEP ID!!! WE LOVE YOU💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓

  30. Aleng Reza

    Aleng Reza

    17 jam yang lalu

    it's like a real blackpink music video wow with the nice hair the hair is really looks like blackpink it's really like blackpink and i really loves the dance so perfact your fans must really loves i don't know what to say it's really looks like blackpink music video now i am your new fans please visit my channel

  31. Venice Loraine Yungod

    Venice Loraine Yungod

    17 jam yang lalu

    Do they have a fandom name? I'm one of their fans now 💓

  32. Mehita Rahayu

    Mehita Rahayu

    18 jam yang lalu

    Keren banget parah parah gilaaa😭❤❤❤ next video semoga udh keluar album sendiriiiiiii😍😍😍

  33. Donita Auryn

    Donita Auryn

    18 jam yang lalu

    Yang jadi lisa cantik paraaaah.. Sexy 😍😍

  34. ZNL 3rd

    ZNL 3rd

    18 jam yang lalu

    0:32 kaget njir , ada yang sama..?

    • ಥ‿ಥ-ILHAMPRATAMA-ಥ‿ಥ

      ಥ‿ಥ-ILHAMPRATAMA-ಥ‿ಥ

      18 jam yang lalu

      Lo gausah body shaming!!!!

  35. Ellsa Izha Austina

    Ellsa Izha Austina

    19 jam yang lalu

    Knp yaa, Dh brkali² nonton, tpi gk prnh bosen liat y. Pink panda figthing.

  36. Christian Harindra Sitorus

    Christian Harindra Sitorus

    19 jam yang lalu

    Amazing

  37. squady squad

    squady squad

    19 jam yang lalu

    mungkin mereka ga menang karena kurang hocky aja tapi penampilan mereka udah bagus banget🥰🥰🥰🥰🥰aku gapeduli mereka mau menang atau gak yang penting mereka sudah berusaha yang terbaik.mereka juga melakukan ini karena menikmati bukan karena pengen dan terpaksa😊😊

  38. Jaime Castaño

    Jaime Castaño

    19 jam yang lalu

    I like you music lindas your style and coreography....... Hello from Medellín Colombia 🇨🇴🇨🇴🇨🇴🇨🇴🇨🇴🇨🇴🇨🇴🇨🇴😀👍🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷............ regueton 😷👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻

  39. Togar Parningotan Silalahi

    Togar Parningotan Silalahi

    19 jam yang lalu

    Aku seneng menjadi anak Indonesia kakak keren i love kak forever kak

  40. voe_3 galoeh

    voe_3 galoeh

    20 jam yang lalu

    mau meninggal liatnya😂gilak ini si keren bngt mau nanya dong mama kalian pas hamil ngidam apa sich😂

  41. Rosarioh Peñafiel

    Rosarioh Peñafiel

    20 jam yang lalu

    Bailan bien pero no son iguales que blackpin

  42. Bangkece channel

    Bangkece channel

    20 jam yang lalu

    Semangat ya Pink Panda.... Semoga bisa mengharumkan nama negara

  43. Qeena Worlds

    Qeena Worlds

    21 jam yang lalu

    Kalian keren banget sih 😍😍

  44. Fito Ingkri Riwang

    Fito Ingkri Riwang

    21 jam yang lalu

    sayang bgt gamasuk ya allah

  45. Winda Winda

    Winda Winda

    21 jam yang lalu

    Kesini gara² liat di tiktok

  46. Ngân Cute

    Ngân Cute

    21 jam yang lalu

    cái con đóng jisoo xấu thế

  47. Alfi Alfi

    Alfi Alfi

    21 jam yang lalu

    💕💕💕💕💕

  48. Claudi Army

    Claudi Army

    23 jam yang lalu

    Awesome ^o^

  49. Mega Wati

    Mega Wati

    23 jam yang lalu

    Kereennn bangettt

  50. Len Aini

    Len Aini

    23 jam yang lalu

    💌❤❤👌

  51. Hasra Hasna

    Hasra Hasna

    23 jam yang lalu

    Cantiknya

  52. Jaga bandhu Kalai

    Jaga bandhu Kalai

    Hari Yang lalu

    Like really black pink

  53. Andnsyx 2706

    Andnsyx 2706

    Hari Yang lalu

    Yo semangat yo bisa 10 M

  54. Natasia Setiawan

    Natasia Setiawan

    Hari Yang lalu

    yang jadi jennie sama rose cantik😍

  55. Adipati Irwan

    Adipati Irwan

    Hari Yang lalu

    gerakanya bisa sama gitu

  56. Eni Kusrini

    Eni Kusrini

    Hari Yang lalu

    I like it because is a perfect "how you like that"

  57. Muhammad Asnan

    Muhammad Asnan

    Hari Yang lalu

    It’s awesome,,, I am so really love it. Proud of you guys,... GOOD JOB !!!

  58. itzme41 hei2140

    itzme41 hei2140

    Hari Yang lalu

    Niat banget asli, KERENNNN

  59. Ayu Putri26

    Ayu Putri26

    Hari Yang lalu

    Bantunn 10 jutaa guysss biarr kitaa liatt pink Pandaa dancee coverr lagii

    • Andnsyx 2706

      Andnsyx 2706

      Hari Yang lalu

      10 m views pink panda bakal dance in public

  60. Naeema Azzahra

    Naeema Azzahra

    Hari Yang lalu

    Yang jadi rose cantik Yang jadi jisoo wahh parah parah jelek nya

    • San Jeongguk

      San Jeongguk

      4 jam yang lalu

      harusnya sesama wanita saling support bukannya menjatuhkan.

    • m k

      m k

      21 jam yang lalu

      Paansi blog?,Lu mau apa si? Suka greget liat komen gini

    • Agiesna Aulia

      Agiesna Aulia

      Hari Yang lalu

      semua wanita itu cantik

Berikutnya